dissabte, 29 de gener del 2011

Killzone 3

Amb l'ànim d'afegir girs interessants a idees familiars del multi-jugador, els nois de Guerrilla presenten la manera multijugador de Killzone 3 a la Gamescom alemanya. He provat les novetats del multi-jugador, així com els controls Move que incorporarà el títol i t'explicaré com és l'experiència en línia d'aquest nou humans vs. Helghast.


Killzone 3 pretén recollir el testimoni de la seva increïble segona part i millorar encara més la campanya i el multijugador que ja atresorar la segona entrega de les violentes sèries shooter de Guerrilla. El videojoc s'ha convertit, per mèrits propis, en un dels grans atractius d'aquesta Gamescom, i el seu vertiginós component en línia no ha deixat indiferent a ningú.



Millores en el matchmaking, a la IA dels bots, una integració superior amb la web Killzone.com i alguns noves maneres que he tingut opció de provar són els objectius principals del videojoc.

A boca de canó
Són dues les opcions pel que fa a noves maneres de joc que he tingut oportunitat de provar, i la de Guerrilla Warfare sembla que serà una de les més populars. Sota el seu altisonant nom no s'amaga ni més ni menys que un Combat a mort per Equips més o menys tradicional. L'èmfasi sembla clarament orientat als combats de rang molt proper i ens ha servit per descobrir que hi ha nous sistemes de reespawning dinàmics, el que ens permet tornar a la vida en diferents punts del mapa, però sempre a prop del nostre equip.

El segon dels nous modes que he tingut oportunitat de provar es diu Operation. A la partida en qüestió havíem de defensar l'entrada a una sitja amb dues zones delimitades per a la situació d'explosius. La trobada comença amb una breu escena que ens explica les condicions de victòria, i tot seguit saltem sobre l'escenari. L'equip contrincant ataca amb totes les seves forces, i Guerrilla explica que el joc comptarà amb un sistema de xat de veu intel·ligent que primarà de forma automàtica les xerrades entre parts concretes de l'equip en funció de les necessitats perquè tant les tasques de defensa com les d'atac siguin més senzilles de dur a terme.

El major atractiu, però, resideix en l'ocupació dels exosquelets i dels jet packs com a mètodes de mobilitat extrema. Els primers, per exemple, són d'extremada resistència contra la infanteria rasa, encara que els seus pilots seran blanc fàcil per a un franctirador estratègicament col.locat. El treball de re-disseny sobre els mapes per adaptar-se a l'ocupació d'aquests vehicles ha estat fantàstic, augmentant enormement la possibilitat d'arribar a punts aparentment inaccessibles en un tres i no res multiplicant d'aquesta manera el component tàctic del títol.

D'altra banda els fans de Killzone 2 descobriran que l'intent de funcionament sobre la base de clans per al multi-jugador del segon lliurament rep nou focus d'atenció en aquesta ocasió. El suport per als mateixos clans torna, encara que amb rànquings de tipus regional que ens aparellar amb gent propera per millorar la qualitat de les connexions. El rànquing de jugador s'eleva fins al nivell 45, i hi ha més de 100 medalles i un procediment de galons d'acord amb rondes.

Per ultim però no menys important, el soport move que no es queda per a res curt amb un nou accesori que podreu vore al següent video:

1 comentari:

  1. Buenas soy de Pixel y medio. Menuda coincidencia el nombre eh! respecto a linkearnos bueno... la verdad es que este blog se escapa un poco de la temática del mío, pero cómo quieras, no me es ningún problema. Un saludo!

    ResponElimina

Que hi penses tú?